Algemene voorwaarden

Door gebruik te maken van deze website en de consultatie, ga je automatisch akkoord met deze voorwaarden.

Mocht je vragen hebben over deze voorwaarden, over mijn diensten of heb je een algemene vraag? Aarzel niet contact op te nemen, ik help jou zo snel als mogelijk verder.

Algemene voorwaarden

Online consultaties en voorafbetaling.

Afstandsgesprekken worden bij akkoord agendavoorstel overgeschreven.  Opties worden vanwege de frequente aanvragen niet in wacht gehouden. Er wordt een online overschrijving gemaild. Je kan deze met Bankcontact of QR-code betalen.

Start online consultatie.

De online consultatie start stipt en de betaalde tijd begint vanaf dan te lopen.

Annulatie van de online consultatie.

Enkel bij ziekte is het mogelijk om de afspraak te verschuiven. Maar wel onder deze volgende voorwaarden. Dat de consultatie 3 uur vóór het start uur wordt geannuleerd. Dit moet schriftelijk gemeld worden via mail of sms. En alleen met een geldig doktersattest wordt de afspraak naar een latere datum verschoven. Vanwege boekhoudkundige redenen wordt er geen geld teruggestort. Een online consultatie met doktersattest verplaatsen is een éénmalige mogelijkheid.

Doktersattest binnen de 5 werkdagen doorsturen. Anders vervalt de mogelijkheid tot verschuiven. Nieuwe afspraak na doktersattest wordt binnen de 6 weken verwacht, geteld vanaf het originele agendavoorstel, anders vervalt ze alsnog.

Annulatie van de online consulatie van mijnentwege.

Wanneer ik zelf ziek zou zijn of als door omstandigheden de consultatie op het geplande tijdstip niet zou kunnen doorgaan. Dan plannen we uiteraard zo snel mogelijk een nieuwe afspraak in.

Technische problemen bij de start van de online consultatie.

Wees voordat u een online consultatie reserveert eerst zeker welke communicatiemogelijkheden uw pc aankan. Gelieve een paar minuten voor het van start gaan met de online consultatie te testen of webcam en audio wel werkt. Zo sluiten we uit dat we bij de start van de online consultatie kostbare tijd verliezen.

Annulatie van een praktijkconsultatie.

Wilt u deze afspraak annuleren, dan moet u dat in principe ‘tijdig’ doen zodat ik als dienstverlener nog een andere afspraak kan inboeken op het ‘verloren gegane’ uur. Uiterlijk 24 uur vóór de afspraak moet deze ten laatste geannuleerd worden. Bij een te late annulatie wordt bij een volgende consultatie dit volledige gesprek aangerekend.

Factuur.

Wenst u een factuur? Dit moet dan wel op de dag van de consultatie of bij overschrijving zelf kenbaar gemaakt worden. Diezelfde dag worden de bedrijfsgegevens doorgegeven. Als dit niet gebeurt dan is het niet meer mogelijk om nog een factuur af te leveren. De reden hiervoor is dat wij voor ons beroep een ontvangstenboek per dagdeel moeten bijhouden. Facturen worden hierin niet vermeld. Het dagboek wordt per dagdeel afgesloten. Daarom deze beperking.

Factuur en betaling.

Wanneer er een factuur gewenst is dan wordt er steeds een voorafbetaling gevraagd. Ook voor een praktijkgesprek.

Betaling consultatie particulier.

Consultaties op de praktijk worden meteen na het gesprek cash afgerekend. Of ik kan vragen naar een volledige voorafbetaling van de consultatie.

Er is geen bankcontact op de praktijk.

Opname van het gesprek op audio- en of video.

Wegens deontologische redenen wordt het gesprek niet opgenomen.

Dank voor je begrip. Het kan altijd voorvallen dat er iets gebeurt. Maar zo blijven we correct met elkaar omgaan. Correcte afspraken maken goede vrienden.