Algemene voorwaarden

Door gebruik te maken van deze website en de consultatie, ga je automatisch akkoord met deze voorwaarden.

Mocht je vragen hebben over deze voorwaarden, over mijn diensten of heb je een algemene vraag? Aarzel niet contact op te nemen, ik help jou zo snel als mogelijk verder.

Algemene voorwaarden

Alle tarieven worden vermeld Btw 21% inclusief.

Betaling: Praktijk- en online consultatie.

Elk gesprek wordt altijd vooraf betaald.

Voorbereiding verhaal en voelen foto’s.

Dit is een extra die bij het adviesgesprek wordt aangeboden. Het verhaal en de foto’s worden ten laatste 18 uur vooraf de start van de consultatie verwacht. Bij latere ontvangst is er onvoldoende tijd om deze voorbereiding te voltooien. Dan vervalt helaas deze bijkomende dienstverlening.

Start van de praktijk- en online consultatie.

De consultatie start stipt en de betaalde tijd begint vanaf dan te lopen. Wanneer je verlaat bent laat je dit weten. De contactgegevens staan in de bevestigingsmail.

Eenmalige verschuiving van een vooraf betaalde consultatie.

Enkel bij ziekte is het mogelijk om de afspraak te verschuiven. Maar wel onder deze volgende voorwaarden. Dat de consultatie 3 uur vóór het start uur wordt geannuleerd. Dit moet schriftelijk gemeld worden via mail of sms. En alleen met een geldig doktersattest wordt de afspraak naar een latere datum verschoven. Vanwege boekhoudkundige redenen wordt er geen geld teruggestort. Een vooraf betaalde consultatie met doktersattest verplaatsen is een éénmalige mogelijkheid.

Doktersattest binnen de 5 werkdagen doorsturen. Anders vervalt de mogelijkheid tot verschuiven. Nieuwe afspraak na doktersattest wordt binnen de 6 weken verwacht, geteld vanaf het originele agendavoorstel, anders vervalt ze alsnog.

Opgelet: afspraken worden niet verschoven, uit respect voor de agenda. De uiterste betaaldatum ligt nooit echt ver weg van de datum afspraak. Er wordt geen geld teruggestort. 

Annulatie van een vooraf betaalde consulatie van mijnentwege.

Wanneer ik zelf ziek zou zijn of als door omstandigheden de consultatie op het geplande tijdstip niet zou kunnen doorgaan. Dan plannen we uiteraard zo snel mogelijk een nieuwe afspraak in.

Technische problemen bij de start van de online consultatie.

Er is weinig dat niet kan opgelost worden. Wees voordat u een online consultatie reserveert eerst zeker welke communicatiemogelijkheden uw pc aankan. Gelieve 5 of 10 minuten voor het van start gaan met de online consultatie te testen of webcam en audio wel werkt. Zo sluiten we uit dat we bij de start van de online consultatie kostbare tijd verliezen.

Opname van het gesprek op audio- en of video.

Wegens deontologische privacy redenen (GDPR) voor mezelf en naar derden toe wordt het gesprek niet opgenomen.

Verslag.

Er wordt nooit een extern verslag opgemaakt.

(1) Er wordt op jouw vraag enkel een bewijs opgemaakt met het aantal consultaties, datum en tijdsduur gesprek(ken). Dit bewijs is gratis. Dit wordt per mail gestuurd. Indien je dit per post wil ontvangen zullen hier portkosten worden voor aangerekend.

(2) Interne notities.

Wat wordt er bijgehouden van ons eerste gesprek? Deze notities worden enkel aan mij gericht en kunnen door niemand anders worden nagelezen.

  • De aan te pakken werkpunten van mijn cliënt.
  • Begeleiding strategie voor de volgende afspraak.

Deze notities worden enkel genoteerd met toestemming van de cliënt en enkel op voorwaarde dat er een volgende consultatie wordt vastgelegd. Indien er geen volgende consultatie wordt vastgelegd, worden er geen notities bijgehouden van dat gesprek.

Factuur gewenst?

Bij reservatie moet medegedeeld worden of het particulier tarief gewenst is of het tarief voor zelfstandigen.